Mostrar Mensajes

Esta sección te permite ver todos los mensajes escritos por este usuario. Ten en cuenta que sólo puedes ver los mensajes escritos en zonas a las que tienes acceso en este momento.

Temas - El_mas_chingon

1
 Hello Google Play Developer,

This is a reminder that starting November 1, 2018, updates to apps and games on Google Play will be required to target Android Oreo (API level 26) or higher. After this date, the Play Console will prevent you from submitting new APKs with a targetSdkVersion less than 26.

Configuring your app to target a recent API level ensures that users benefit from significant security and performance improvements, while still allowing your app to run on older Android versions (down to the minSdkVersion).

Action required

Please ensure that your apps are configured to target at least Android 8.0 (API level 26) by November 1, 2018. For technical advice on how to change your app's target API level to meet these requirements, refer to the migration guide.

Affected apps

The apps included below have one or more APKs—in production or testing tracks—that aren't currently targeting API level 26 or higher. Apps are listed with the maximum version code and corresponding targetSdkVersion. If you have more than 20 apps that could be affected in your account, please check the Play Console for a full list.
2
hola tengo este codigo en create y room star en un objeto permanente, dibujo en el cuarto 2 views que fuciona bien pero intento hacerlo desde codigo y da problemas

cus=600
cas=room_height-cus

if room==rm_camera  or room==rm_picture or room ==rm_sketch or  room ==rm_greyscale or 
room ==rm_posterization or room ==rm_prueba
{
view_enabled = true
view_visible[0] = true;
view_visible[1] = true;


view_xview[0]=0
view_yview[0]=0
view_wview[0]=room_width
view_hview[0]=cus

view_xport[0]=0
view_yport[0]=0
view_wport[0]=room_width
view_hport[0]=cus


view_xview[1]=0
view_yview[1]=cus
view_wview[1]=room_width
view_hview[1]=cas

view_xport[1]=0
view_yport[1]=cus
view_wport[1]=room_width
view_hport[1]=cas

}

los otros cuartos solo tiene una view(0)
3
screen_save_part (working_directory+"tempScreen2.png",0,0,view_wview,view_hview) no me guarda la imagen completa  parece que solo me guarda 3/4 de la imagen original
la view y el room es de 1280*720 pero parereciera que guarda 1024 x720 he intentado de todo pero nada funciona
4
hola como puedo hacer para borrar una imagen que esta de frente cuando paso el dedo sobre la pantalla para que progresivamente se vea la de atras ya estoy probando con surfaces haciendo masking como en la imagen. pero quiero borrar zonas  progresivamente hasta que la del frente desaparesca totalmente. Lei que no hay que poner la imagen que se quiere borrar en el evento DRAW porque a cada paso la rescribe, intenete en STEP pero odtuve el mismo resultado. No se puede dibujar en Create para que la imagen se cree una vez y lugo con surface sustrac ir borrandp la imagen